Slut på semestern...

Då satt man på jobbet efter semestern igen.... Fick inte ens hälften gjort som var tänkt. Men min semster fick iallafall en trevlig start, nämligen med sötungen Nahtalie. Hon var gullig nog att bjuda med mig på cirkus.  Även att det är emot alla mina princper att gå sådant så fick vi i allafall en trevlig dag i hopp.(Och jo jag har några principer). sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag hade massor planerat men tre till fyra dagar bara försvann. Jag var onykter och hade väldigt rolig men dagarna bara försvan. och plötsligt var det helg. Torsdagen hade jag sagt att jag skulle till Uppsala men jag var bakis hela dagen och sedan ringde Fredric och sa att det var sista kvällen han var hemma, så det skulle ätas på Fik@. Behöver inte säga vad jag gjorde den helgen men kul hade jag i allafall, på fredagen var jag och Lisa ute och gjorde stan osäker......men på söndagen fick jag äntligen arslet ur vagnen och åkte till Sthlm. Bodde på Hotel Globen och spenderade en hel dag med Anna och Wilmer. (kommer bilder på det senare)...

FAn vad jag älskar den staden, jag hade en underbar kväll med Tezz, och grejen är att vi gjorde inget specielt! utan vi tog en fika och gick på bio. men bara att gå där bland alla människor är sjukt mysigt. och dagen med Anna och Wilmer likaså. Vi hela vägen från T-centralen till Globen genom hela söder, vi fika, titta in i lite affärer men inget märkvärdigt........

Så kommer man hem. Var först deppig i två dar kommer sen till jobbet. och får veta att nu ska vi spara, bla bla. Så nu har de dragit ner på mina timmar jätte mycket!!!!! Så nu måste jag hitta ett annat jobb....Kanske är ett omen att jag ska börja söka i sthlm...Vem vet..... 

Kommentarer
Postat av: tezz

du det va en riktigt kanon kväll :) jag ahr fixat ny blogg samma namn som förut fast här :) men du får hjälpa mig lite fattar inte hut jag lägger in en bild i hörnet.. puss

2006-09-13 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0