lördag lördag lördag

Det var ett tag sen jag bloggade något vettigt, men nu är det så att jag har inget vettigt att blogga om. Då blir bloggen inte bättre än så här. Men Det har hänt en del i mitt liv. Min Bus fyllde år förra helgen. Detta firades med en hotel natt i Eskilstuna på Bolinder. Ett jätte mysigt hotel. Jag känner ekonomen som jobbar där så vi fick en jätte fin svit som var större än min lilla etta i högbrun. På kvällen åt vi 3 rätters på en relativt ny resturang som hette Grappa. Också jätte mysigt. Sen dracks det bubbel och åts jordgubbar till sent in på små timmarna och lite annat som jag inte tänker berätta om här ;-) Kvällen blev jätte lyckad. På lördagen en liten tillställning hemma hos Bus. Och på Söndagen åkte vi ut till Bus ö och låg och myste i det fantastiska vädret som var.


Har oxå varit och jobbat i sthlm. Och i samtidigt hälsa på Elin som fyllde 24år i fredags. Ett stort Grattis till henne!! Hon har också start en blogg så titta gärna in hos henne hon ligger bland mina länkar. Även Monica har fastnat i bloggträsket. Hon finns ockå bland mina länkar.


Det är någon fest på Lotsen i kväll kanske tittar in där lilte snabbt men jag jobbar tidigt imorgon så det blir lugnt.


Har kollat lit på det här med htlm koder. Jag tänkte ´hur svåt kan det vara`men det var lite svårare än vad jag hade tänkt men jag ska sätta mig och klura lite på det där så bli inte förvånade om min blogg ser lite annorlunda ut nästa gång. Men bli inte förvånad om det ser likadan ut heller för jag kanske blir förbannad och skiter i dett helt.....


Tänkte även bli lite bättre på att lägga ut bilder. Har varit inne på lla andras bloggar och det blir roligare med lite bilder.


Fortsättning följer......


Kommentarer
Postat av: Jim

kul att du kommit igång med bloggen igen..:) fika i veckan? kram

2007-04-21 @ 20:03:31
URL: http://merkell.se
Postat av: Elin

antingen så fyller jag tjugoett, eller så fyller jag tjugofem... jag vet däremot att jag inte fyller 24 :) kram tjejen!

2007-04-22 @ 12:11:34
URL: http://smice,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0