Vilsen....

Jag känner mig lite vilsen. Vet inte riktigt vad jag vill. Det känns som detta är ett återkommande problem i mitt liv. Nu är problemet att jag är rädd för att mitt beteende kan skad människor i min närhet som jag tycker väldigt mycket om. Jag har upptäckt lite sjuka beteenden hos mig som jag inte har haft på ett tag. Jag tror inte att det är så många andra som har märkt det men det kan vara en tids fråga. Måste börja tänka om och tänka rätt. Sluta analysera sönder andra saker. Problemet är att jag känner mig lite osäker, vilsen  och underlägsen i olika situationer som gör att jag gör och säger saker innan jag tänker mig för. Det blir inte bättre av att jag har satt mig i en relation med en främling som jag absolut inte förstår vad han menar alla gånger. Det känns som om jag är inträngd i ett hörn och jag vill bara slå mig fri men jag har ingen stanns att springa. lugnet inom mig har ersatts av ett oväder utan ände. måste få utlopp för alla dessa destruktiva känslor som trängs i min själ. Jag bör bemöta alla tunga beslut i mitt liv och välja vilken väg jag bör börja vandra. Ska försöka vända och slut söka bekräftelse hos andra. Slut bygga min tillvaro på andras problem samt deras välgång, utan möta mig själv och ta den långa dialog som så länge har uteblivit.   


Kommentarer
Postat av: Mmmh

o så måste man andas! d e viktigast! *kram*

2007-04-13 @ 17:08:45
URL: http://litens.blogg.se
Postat av: malin

Vägskälet

Vilken väg ska jag vandra?
Vilken stig ska jag gå?
Ska jag göra som andra,
eller bara här stå?

Stå här och inte
veta,
om jag vill till öst eller väst
och då aldrig få veta
vilket för mig är bäst.

Nej, jag måste få vandra
mina egna steg
och ingen annan klandra
om jag väljer fel.

Kanske är vägen krokig
och alldeles för lång
men det är säkert bättre
än att stanna här
och tveka gång på gång

2008-04-15 @ 20:55:06
URL: http://siennavalentina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0