Måndag.....

Ja och så kom måndag. Varje gång det är söndag så hoppas man på att imorgon är det fredag. Men det händer aldrig........Utan varje gång så blir det måndag.

Men jag ska inte klaga för jag är ledig. Somnade hos syster igår när vi tittade på film, vaknade lite förvirrad och blev bjuden på frukost. Sen lyssnade vi massa bra musik och pratade om massa sjuka saker. Hon har sportlov så hon är också ledig. Ska iväg snart och träffa pontus. Soffy och Lasse skulle kanske också följa med.

i övrig så jag inte varit ute så mycket. Mitt bus blev så där härligt rosa igen. Träffades ute och pussades tom på lokal, hade en liten trevlig efterfest med vänner, vin och ost. vaknade och blev bjudna på frukost av Henke D, som förgyllde våran tillvaro med sin närhet. Sen spenderade jag alldeles för lång tid med att mysa i sängen=).......Skulle bli bjuden på middag på lördagskällen utav bus och hans nära vän. Angela och Susanne var också bjudna. Men när bus var iväg och spelade tennis så var tanken att jag skulle gå hem och göra mig iordning. Men så blev det inte! En liten omväg förbi Susanne resulterade i att jag inte kom hem överhuvudtaget. efter ett bad och lite kläder av Susanne skulle vi iväg till middagen. Problemet var bara att jag hade lyckets bli lite för full på rödvin. Så när jag kom till middagen var jag redan full................
Men jag gjorde ett intryck på mitt bus vän. Angela hölls sig nästan nyckter för att hålla koll på mig, osv men det var trevligt i det stora hela. Men när vi skulle gå ut så var det för allas bästa att jag stannade hemm=)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0