Söndag....

Jag har blivit lite seg och har fått dålig arbetsmoral. Jag kom lite sent till jobbet och är kanske inte på topp men vad gör det, jag är i alla fall här. Har busat hela natten och morgonen, med mitt SAFTSTÅND. Har verkligen varit jätte mysigt. fick skjuts hem för att sen springa till jobbet. Men i morgon så bär det av till Sthlm. Lina var gullig och lät mig börja kl.12.00 imorgon så jag behöver inte åka så jättte tidigt. Har lite att ta tag i när jag kommer hem. Har knappt sett den där lägenhetn jag bor i. men men vad är en bal på slottet????

 


Kommentarer
Postat av: Simon

själv hade jag roligt med mitt APSTÅND

2007-02-04 @ 16:09:48
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Susanne

du är lycklig du. Själv gick jag hem och halkade på en isfläck så nu har jag en STOR bula i skallen.

2007-02-04 @ 17:14:58
Postat av: Carina

Linda, som jag skrev i förra kommentaren, ditt saftstånd har officellt blivit en PRESSBYRÅ!!! Snart är det en ICA affär...=)

2007-02-04 @ 18:07:01
Postat av: Carina

Du ligger i lä, Elin har ett Harrods varuhus...=)

2007-02-05 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0