Tiden rinner i väg.....

Vart tar all tid vägen egentligen???? Ibland känns det som om jag inte hinner med. Jag har miljoner saker att göra men får inget gjort. Men jag ska inte klaga. idet stora hela har jag idag konstaterat att jag är lycklig. Det var längsen jag kände ett sånt lyckorus som jag gör i dag. Kan ha och göra med en viss person som gör mig oförklarligt glad=) men dagen är inte slut än...peppar peppar......Men i dag kan jag inte sluta le. Jag har bestämt mig för att blunda för kommande problem som jag måste ta tag i och bara sväva på små rosa moln hela dagen. Bitter och tråkig kan jag vara imorgon. Jag tror dock att morgondagen och hela veckoslutet kommer vara jätte kul eftersom jag ska jobba......Då allt händer.......... 

Kommentarer
Postat av: Carina

Det börjar likna kärlek banne mig...=)

2007-02-27 @ 17:28:21
Postat av: Soffy

Ja det gör det minsan ha ha=) Så kan det gå om....
Ja puss då tjejen!!

2007-03-04 @ 00:54:27
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Simon

mm där rann min helg!

2007-03-05 @ 07:25:40
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0