Då var det dax....

Då var det dax. Nytt år nytt liv och nya vägar........

Har varit usel på att uppdatera min blogg men nu ska det bli andra bullar. Jul och nyårs perioden har varit galen. Börjar min jul med att kl. 10 sjunga i kyrkan. Hade lovat Nattis i ett svagt ögonblick att jag skulle komma titta på henne när hon sjöng i kyrkan. det jag inte tänkte på var att julen var på söndag vilket självklart innebar att jag hade varit ute dagen innan. Men jag hade min vän simon med mig så vi satt där bland barnfamiljerna och sjöng psalmer och tänkte över våra synder. Vi la även pengar i kollektet för att vara på den säkra sidan. När vi gick där i från så kände jag mig som en ny människa som hade blivit renad från sina synder. Vilket var tur eftersom vad jag har gjort efter det ger Lucifer rysningar.....så de plus poäng som jag fick i kyrkan är förbrukade och jag står på noll igen.... 

Men jag har haft hjälp med att förbruka dessa poäng. Min vän Ina hade hitta hit igen och vi festade så hårt att vi fick 2003 att blekna. Vilket är svårt!!!!! Jag kan räkna de dagar som jag inte har drukit sprit sen jul på en hand.

Nu är det ett nytt år och Ina har åkt hem:( och verkligheten börja komma ifatt. jag har inte avlagt några nyårslöften för jag kommer ändå inte kunna hålla dem. Så det börjar bra, eller?? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan det vara så att du inte hade direkt koll på 0 slaget och det är därför du inte avgav några nyårslöften. Jag tycker i alla fall att vi hade sjukt kul på nyår.

2007-01-07 @ 22:31:17
Postat av: carina

Jag kommer tillbaka fortare än du tror, du fyller ju liksom år snart...=)

2007-01-08 @ 01:10:18
Postat av: Teo

Det börjar bra..! :)

2007-01-08 @ 13:13:08
Postat av: simon

kommer alltid att minnas julen 2006 som kom med lycka och glädje i mitt mörka liv. Tack ska ni ha

2007-01-08 @ 17:24:34
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Sofia

När fyller du??

2007-01-09 @ 22:34:05
URL: http://soffys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0