lördag morgon....

Det är Lördag morgon och jag är förvånansvärt pigg. jag och Carina skulle ut och ha en lugn fredags kväll, då jag skulle börja jobba kl 7.00 på morgonen och Carina har då börjat något nytt liv (eller nåt) och skulle upp vid 9.00 för att träna. Hon var också ledig trots att Röken hade premiär. Vi bestämde oss för att ta oss ner till hamnen i regnet för att smaka på de rökta räkorna. Men ack så fel det kan bli. kl. 22.30 vinglar vi upp till fika på ostadiga ben med ett konstigt löfte om att vi ska dricka något mer efter 23.30. Det känns som om att jag lan sluta här. Ni kan säkert räkna ut storyn själva. Men så sent blev det ändå inte och vid midnatt så vinglar jag och min underbara pojkvän hem och tok somnar. Men kl 6.00 stutsade jag ur sängen och mådde toppen. Jag tror själv att jag blev drogad igår eller nått för det är den enda förklaringen jag kan komma på. Om så  är fallet så vill jag bara tacka den som la något i min drink med önskan att det händer fler gånger. Nu ska jag jobba på för att sen möta min syster för en kaffe i hamnen i det strålande vädret. Ska ringa Carina också för att kolla om hon också blev drogad i går...........=)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vet inte riktigt hur det gick till men 09,30 satt jag på spinningcykeln.. Som du säger, tar tacksamt emot vad det var vi nu fick så att man alltid kan vara så pigg dagen efter... =)

2007-06-04 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0