Nytt lösen var lösningen

Har inte kunnat bloggat på ett tag för jag har inte kunnat kommat komma in på bloggen. Jag har trott att jag har varit problemet men det var inte mig det var fel på denna gång. Har fått ett nytt lösen nu så problemet är löst.

Har inte hänt så mycket sen sist. Har jobbat på spektaklet som var i stan. Orkar inte skriva om det. Det var mycket som var galet men i slutet så var det bara över. Men nu så har jag en annan syn på saker och ting.

HAr varit på båtmässan med bus. Inte riktigt min grej men jag tror att det gjorde bus glad. Avslutasde kvällen med en fika hos Björn och Sofia. Var trevligt lite av en par grej kanske men det funkar.

Men i helgen blir det roligar. Ska jobba mässan på onsdag och torsdag. Hem på fredag och fira mamma och Jan som fyller. Lördag blir det middag med tjeterna hos Lisa. Medans Bus är sälen.

fortsättning följer.........

Kommentarer
Postat av: Carina

Några saker bara;
1. Åhléns kan slänga sig i väggen för här kommer nya NK till stan!!!
2. Läste jag rätt? Pargrejer? Måste man inte vara ihop för att kunna göra sånt??
3. Kan inte vara mer än super glad för din skull!!!

2007-03-06 @ 08:49:58
Postat av: Susanne

Vad är det jag sagt hela tiden. Ni är ju ihop.

2007-03-06 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0