HAR INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE...

Ja jag vet att jag har inte bloggat på evigheter men det har inte funits något kul att skriva om eller så är det jag som helt enkelt har tappat skrivarglöden. Men jag tänkte att jag skulle göra ett tappert försök att få ner några rader. Jag har dock inte så mycket att förtälja. Jag har tydligen skaffat nått jävla svensson liv som är helt slentrian mässigt. Jag ska inte klaga för jag har det toppen med Bus och jag är  totalt upp över öronen förälskad. Men som ni har märkt så har detta gått ut över min blogg då jag inte har så mycket att skriva om. Men kära vänner detta ska jag råda bot på i helgen. Jag är nämligen ledig vilket min trogna vapendragare Carina också av en händelse råkar vara. Vi har beslutat att vi ska slå våra kloka huvuden ihopp och göra en gammal repris på i vintras. Ni som var med då och beskådade spektaklet vet vad jag talar om. Så jag, med detta blogg inlägg, uppmanar alla att slita ut era gamla dansskor och ta er ut på stadens torg för att slå följe med mig och Carina när vi gör staden osäker. Det kommer bli en kväll ni sent kommer att glömma. Förhoppningsvis så kommer jag också ha en del att delge på denna blogg efterråt. Det är dock inget löft för det kan vara så att det som händer kan vara av sådan natur att det inte bör nämnas för eftervärlden. 

Nog om detta. I mitt lilla svenssonliv har jag följt er andras bloggar för att kunna gotta mig ert samspel med omvärlden. Jag gled in på Elinsblogg, där jag blev uppmanad att gör ett litet test. Ut av detta test kunde följande konstateras om min personlighet...

Skumosofer är godisvärldens hippies. De är lugna, harmoniska och har ett avslappnat förhållande till det mesta. Skumosofer lever här och nu och har ofta lite svårt att genomföra allt de sätter igång. De är hopplösa som chefer, men utmärkta som idésprutor. Skumosofer kan vara rädda för konflikter och undviker bråk och gräl så mycket det bara går. Därför kan de uppfattas som svåra att tala allvar med. Men ger man dem bara tid så upptäcker man snart att de är goda lyssnare, som kan se saker från många olika sidor och komma med bra råd och tips. Skumosofer värdesätter frihet och jämlikhet och är därför perfekt lämpade till att dela en godispåse rättvist så att alla blir nöjda.   

Vill bara säga att jag vet inte om jag uppskata att bli kallad för en skumofas. Jag upfattar mig själv inte direkt skum...vidare så är inte harmonisk ett ord som jag skulle förknippa med mig själv, de kanske vet något som inte jag vet. Men en sak vet jag. Jag är inte konflikträdd!!! Det man kan konstater är att jag gillar skumgodisar. Thats It.

Nu ska jag soova god natt!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vill umgås med er på lördag. Hör av Er.

2007-05-25 @ 07:49:35
Postat av: Simon

Godnatt påre, kanske du hinner med en söndagsfika din lilla skumofas

2007-05-25 @ 08:40:31
URL: http://dinmamma.se
Postat av: carina

Idag är det dax och jag har slitit ut mina gamla dansskor så nu ska vi ut och svänga på dom lurviga.. =) Ringer när jag är i nypan, kram

2007-05-25 @ 09:01:22
Postat av: jim

PÖSS

2007-05-28 @ 07:57:31
URL: http://merkell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0