Usel på uppdatera..

Jag har varit usel på att uppdater min blogg. Problemet med detta är att jag inte vet vad som är relevant att berätta och hur mycket jag orkar skriva. Men jag har jobbat en del. Har blivit en hel del på hotellet viket är jätte skönt. Att slippa åka till sthlm för att jobba har varit väldigt skönt. Det kan bero på att jag har en anledning att stanna hem nu för tiden. Var hemma syster i lördags på spritfest =) Anna var barnledig för kvällen så hon släppte alla hämningar, likt kalvarna när de blir släppta på grönbete. Var en sjukt kul kväll. 
Jag blev lurad av mina arbetskamrater. så nu har också varit och tränat på ett sånt här pass för första gången i mitt liv. Kommer inte riktigt i håg vad det hette men jobbigt var det. Det var någon slags arobicsuppvärmning. Så nu kan jag helt enket konstatera att jag har världens sämsta kordinations förmåga och jag ska aldrig gå på arobics. I övrigt är jag är jag rätt stolt över min insats då jag inte småspyde i hela lokalen utan kunde gå där ifrån utan att svimma. Grejen var att när jag vaknade tidigt på morgonen dagen efter så var jag rätt stolt över mig själv. Så jag kastade på mig lite kläder och gicken powerwalk på en timma innan jag hann känna efter. Men så här i efter hand så undrar jag mest när denna värk jag har i hela kroppen ska gå över eller när det ska komma en vänlig själ med lite knark som jag kan ta för att det ska gå över. Men  nu har jag tränat mer än vad jag har gjort på de senaste 5-10 åren, så nu inväntar jag att stoleken 36 ska infinna sig=).
I morgon så ska jag var barnvakt åt wilmer för första gången själv medans Anna är på banken. Ska bli intesant. Hoppas det inte slutar med att han hatar mig eller nåt. Det kommer nog gå bra. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Bus kommer nog hem snart så då ska jag mysa med min kille.......=)


Tänkte att jag skulle lägga in lite bilde på lite colla killar som finns i mitt liv så det blir lite liv på den här bloggen....Photo-0242.jpg
Killen är nog den coolaste av dem alla. Han börjar verkligen bli stor....

Photo-0236.jpg
Behöver jag säga nåt....bilden pratar för sig själv....

Photo-0238.jpg
Henke i fin mössa.........

Photo-0241.jpg
Henke i fin stol?????      

Kommentarer
Postat av: Gravida

Hallå tjejen! Jag måste säga att jag blev lite impad när jag läste Linda + träning i samma mening.Som sagt du har ju inte tränat de senaste 5-10 åren, men man måste ju prova på allt minst en gång. Härligt att läsa att du får så mycket kärlek och uppmärksamhet av din Bus.....HEJA BUS:-).
Själv blir jag bara större och större, folk började tro att jag väntade tvillingar men så är det inte.Skönt att ha det avklarat...//Kramkram

2007-05-08 @ 19:38:54
Postat av: Carina

Storlek 36?? Säg till mig när den kommer för då tar jag gärna en också.. Men jag är mäkta stolt över dig, powerwalk och grejer, fortsättning när jag kommer hem va?

Vem F*N är det som är gravid??? Hatar detta mysterium.. =)

2007-05-08 @ 22:16:47
Postat av: evilhoney

Snygg stol, vet du var han köpt den? ;)
Och jag är inte gravid.
(uteslutningsmetoden: det e alltså inte jag, carina eller linda som är gravida, vem e kvar?)

2007-05-09 @ 16:21:29
Postat av: Elin

Det är inte jag heller - det kan jag lova =) ... som är gravid alltså... Kram Tjejen!!

2007-05-09 @ 21:39:13
URL: http://smice.blogg.se
Postat av: Jim

Inte jag heller.. Men, det kanske var självklart...;)

2007-05-10 @ 09:01:25
URL: http://merkell.se
Postat av: Susanne

och definitivt inte jag, är alldeles för gammal.

2007-05-10 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0