Dålig dag....

Inget går som jag vill idag. Det började redan igår lite smått, men igår var dag uthärdlig. Men i natt drömde jag mardrömmar om onda ormar som såg ut som elaka så drakar med vassa tungor som jagade mig. Det kanske inte låter så hemskt men jag vaknade kl 6 imorse och kunde inte somna om. var sen tvungen att hoppa in på jobbet. (så mycket för mina sex dagar ledigt:(..) När jag kommer till jobbet inser jag att mitt schema är verkligen piss och jag kommer inte ha mycket till ett liv de närmaste veckorna.. Men vad är en bal på slottet när man kan bli jagad av elaka så drakormar på nätterna och jobba ihjäl sig på kompaniet på dagarna.........Idag är mitt liv mindre roligt...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0