Ibland blir livet inte som man tänkt sig......

Jag har lite av en dålig dag. Jag är hängig och känner mig lite deppig. Jag jobbar hela helgen och hela veckan. Har haft tillfällen då jag har hamnat i långa funderingsstunder. Lite om mig själv och min tillvaro. Om att jag verkligen måste ta mig framåt men sen kommer jag  ingenvart. Ibland är det bara lättare att köra på och  hoppas på det bästa. Men helt plötsligt så kommer den bittra vekligheten i fatt mig. I dag är ingen bra dag. I dag känner jag mig väldigt ensam inte för att jag inte skulle ha vänner att stödja mig emot,  för det vet jag att jag har men ibland kan man inte sätta fingret på vad det är som är fel. Sen vill jag inte vara den som är tråkig. Jag vet inte men jag har lite funderingar om vad det är jag måste göra. Tror det är dax att vär städ ur allt gammalt bagage och se mig efter nya vägar. Men inte idag för idag är ingen bra dag..........   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0