Today is a good day.....

Har en väldigt trevlig dag...Var fortfarande varmt imorse när jag vaknade så jag tog en promenad på nästa 2 timmar, hur skönt som helst. Pratade skit med Helena i nästan en timma. Behövde verkligen ventilera lite jobb skit. Hon var gullig nog att bjuda med mig på Joe Labero på söndag med Vippas platser längst fram och lite smått och gott innan. i dag är en bra dag. Vilket jag verkligen behövde efter går dagens händelser. Om ni undrar så är det sjukt pinsamt och ringa till Elgiganten och försöka avboka en beställning som trodde var ett aprilskämt. Lyckades tillslut efter ett tag och jag fick detdära hummandet som betyder: Du är den mest pantade bruden som någonsin ringt hit. Men jag tar det för jag var verkligen århundradets mest pantade brud igår. Men till mitt försvar vill jag bara säga att kl var 7.30 på morgonen och jag är ingen  morgonmänniska. I övrigt måste jag erkänna att jag tyckte att SN:s aprilskämt var lite roligt, att de skulle spela in mjukporr i stadshuset. Hade varit jätte kul om någon dök upp för att provfima...Ha Ha......


Läste lite på Carros blogg. Den bruden kan blogga. Hur gör hon??? Hon bloggar något helt hysteriskt. Jag tror inte på att hon är där för att plugga. För det känns som om det ända hon gör är att blogga. Måste länka henne. Så hon kan kompensera för mina bloggtilkortakommanden.. (är det ett ord??) Men jag hoppas att ni fattar vad jag menar...



Ta hand om er.. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carina

It´s alive!!!! Det var ta mig tusan på tiden!!! :)

2008-04-03 @ 08:35:10
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0