Och så blir det bara svart.....

Så skulle man kunna beskriva min kväll igår.. Man kanske kan tycka att en person som är 28 år gammal borde veta att om man har jobbat 7 pass på raken, inte sovit på 48 timmar eller ätit ordentligt,  ska intedricka sprit. För då slutar det illa. Men Linda hade visst ingen aning om detta. Det sista jag mins är att Lillemor säger hejdå efter fotbollsmatchen och att jag satte mig och pratade med Jessica. Sen är det bara svart. Senare har jag lyckats ha så kul med jessica så att Nina blev sur och gick hem. Har tydligen blivit jätte arg på Lillis av massa konstiga anledningar. (anledningar som han har åter berättat för mig då jag inte minns att jag har träffat honom. Tror att han spär på lite extra för att ge mig dåligt samvetet. Vilket jag nog förtjänar för jag var jätte elak mot honom.) Sen har jag lyckats sumpa mina älskade solglasögon och mina lurar till telefonen. Slutligen har jag gråtit i entren hos min syster för att alla var så dumma och varit jätte arg på min ex som var där. Det slutar med att Sofia får gå från jobbet för att köra hem mig. Inget av detta är, som jag sagt tidigare, något som jag mins. Det är inta alltid så kul att få saker återberättade för mig. Så nästa gång ljug!!! Säg att jag var skit snygg och att jag hade jätte kul. Men helt ärligt,  varför var det ingen som satte mig i en taxi tidigare??????? Vem är det som har gett mig all sprit???? Jag mins att jag bestälde två gånger????? Varför var det ingen som slängde ut mig??????

Efter detta så har jag bestämt att det är dax för en paus från starkspriten.......


Kommentarer
Postat av: Malin

Det man inte minns, har aldrig hänt, visste du inte det? Precis som; syns det inte, så finns det inte. Eller hur?!

2008-06-25 @ 21:01:27
URL: http://siennavalentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0