Har sålt lägenheten!!!

Sålde lägenheten igår.. Så sjukt skönt ett stresspsymtom mindre. Ska bara fixa alla papper och sånt.  Måste börja fixa med min andra lägenhet oxå, börja packa mm samt planer inför flytten etc.......
I samma veva jobbar jag sjukt mycket nu men jag tror jag kan få ihopp det..........Värsta är att det är på gränsen till för mycket och då blir jag lite oppstinat och sätter mig i sjuka situationer och gör saker som jag nog egentligen inte vill och blir lite destruktiv. hmmmm. Har aldrig sagt att jag är normal och kommer nog aldrig bli det. men jag vet vem jag är och vad jag vill. Det är mer an vad man kan säga om många människor jag känner.....Så lite bra kan jag väll få tycka att jag är...eller??.

Kommentarer
Postat av: Susanne

vännen du har fortfarande annons på onsdag.Vi tycket vi skulle göra det rejält

2008-05-13 @ 22:11:12
Postat av: Soffy

Grattis =) Skönt! När flyttar du då??



Puss

2008-05-15 @ 17:47:31
URL: http://soffys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0