Jag är så trött....

Allvarligt.. det här med pollen. Vilken jävla skit grej. Nu har jag tagit en tablet men jag är pissigt trött. Allt jag vill är att sova men så sjukt tråkig kan jag inte vara. Nej jag har bestämt mig för att gå förbi Lotsen på vägen hem i kväll . Kanske inte riktigt ligger på vägen men ja, ni fattar vad jag menar.  Börjar jobba 7 am imorgon så trött kommer jag vara oavsätt. Jobbar sju pass på raken och jag ska hinna med att packa. Kommer bli tufft. Men jag ser verkligen fram emot att flytta så då brukar saker och ting gå lite lättare. Jag fattar bara inte hur jag ska få i hopp allting. Tidsmässigt så tror jag att min plan är omöjlig.  Men på något jävla sätt måste jag få i hopp det. Ska klura lite på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0