Ny portal Nytt inlägg....

Blogg. se har bytt portal eller vad det nu heter. Allt är mycket bättre nu säger det.. Jag hoppas att man snart kan mms:a bilder till bloggen igen. Har lite blider av nära och kära som jag skulle vilja dela med mig av...:-). Det har varit helg och nästan en hel vecka har gått och nu är det helg snart igen.
 
Förra helgen så visade jag upp min mindre bra sida. På fredagen så var jag Madde och Tessan ut och åt. Fick sällskap vid vårt bord av en nyskild och extremt "påig" Asaad.(Ekonomichef för bavariafilms). Var tvungen att dricka mig full för att orka med. Kanske inte bara därför jag blev så otoligt jätte full, men ändå. Vi hade jätte kul trots allt. Men sen spårade jag ur totalt. Många minnesluckor. Blev väldigt förtrogen med människor som nog inte ville eller bör veta saker om mig. Det jag minns är att jag är irriterad för att de inte fattar poängen i vad jag försöker säga. sen att jag äter pizza med Jocke. Vi hade nog en del att reda ut...Men struntsamma helt ärligt det kunde varit värre. På lördagen så var jag så sjukt trött att jag var tvungen att gå hem vid 23 tiden på kvällen för att lägga mig. Fick inte ens i mig en halv öl. Sen har jag bara jobbat och fixar. Har äntligen lagt ut lägenheten!!! Ska komma en tjej och kolla på den  redan på måndag. Hoppas allt går som jag har tänkt mig.... Men vi får se.'

Nu är det helg igen. Jobbar kväll både fredag och lördag men jag är ledig på söndagen. Har lovat Tessan att gå till Fik@ på fredag och sen På lördag är det nog lotsen som gäller. De smyg öppnar och sen spelar MelodyClub. Kan blir riktigt kul.

Ska bli bättre på att blogg......
  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är alltid underbar och bedårande oavsett i vilket tillstånd du är i. Vi ses inte på Lotsen lördag jag är portad för evig framtid av min dotter men ha kul för mig också.

2008-05-08 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0