Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Det är måndag och jag är på jätte bra humör. Har haft roligt från onsdagen och hela veckan fram till i söndags. Det har varit lite sova men det fick jag ta igen i natt. I bland mår man bra av att träffa nya roliga människor och det har gjort. Jag har lyckats se till att denna vecka kan bli lika rolig.........VEM VET VAD SOM KAN HÄNDA DÅ...... Allt jag vill är att ha roligt utan några konstig draman eller förhoppningar eller andra konstiga förväntningar. Detta kan vara svårt ibland men jag hoppas att jag har varit tillräkligt ärlig för att inte hamna i några sådan knipor.

Nu på onsdag har vi grillafton som alltid. Eftersom fredrik ska var med denna gång så hoppas jag att det går lika bra denna gång. Det kommer många som jag tycker om och ska äta och senare gå till Lotsen med vilket jag ser fram emot.......Fick precis ett mess från Lisa om att hon har blivit ledig. Och Madde är ledig sen tidigare. i övrigt kommer Anna och gänget.

Det går bra nu, kompis det går bra nu...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0