Sjukt varmt...

Hur varmt kan det bli igentligen? Det är igentligen inte värmen som utan att det är så kvalmigt. Men man ska inte klaga när det nu är sommar. Igår var jag på stå uppkomik. Det var Sean Batchi nån ting sånt!? Men det var kul. Hans skämt uppfattades kanske inte av alla i publiken men vi längstbak hade fan kul! Sen var det så att jag hade tänkt att bara dricka en öl till maten och sen gå hem efter allt. Men så blev det inte. Det var varmt coh det tog längt tid mellan rätterna så då han jag drick mer än en öl. Kvällen slutade i alla fall på Lotsen (precis som så många andra kvällar). Men vi hadde i alla fall kul!

Jag har tänkt lite på det här med att vara singel. I det stora hela tycker jag nog att det är riktigt skönt och jag har för det mesta väldigt kul. Men det finns tyvärr vissa behov som inte blir tillgodo sedda lika mycket som kanske skulle vilja! och nu börjar det bli länge sen men fick..................
Vilket erbjudande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0