Midsommarväder...

Regnt öser verkligen ner.... Men i morgon är det en sån där högtid som alla ska fira. Midsommarafton julafton och nyårsafton är aftnar som vi använder oss av för att få dricka sprit. Jag personlig har inte så höga krav jag kan alltid hitta en anledning till att fira. Men denna gång jobbar jag. mellan 15,00 och 23,00 så kommer jag att vara på hottelet och jobba. Man var tydligen tvungen att önska ledigt om skulle vara ledig imorgon. Men det gör inte så mycket. Jag har av någon anledning ganska dåliga erfarenheter av Midsommarafton. Jag kan inte minnas en som jag har haft så där riktigt kul. Jag hade tänkt gå ut en liten sväng i kväll istället för att ha lite roligt. Om inte annat så måste jag nog till Lotsen och betala min springnota som har blivit stående på något konstigt vänster. 

Kommentarer
Postat av: simon

åhh då slutar du en hel timme tidigare än mig :D hoppas det blir fint väder imorgon när JAG är ledig!

2006-06-23 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0