Söndagar...

Söndagar är sådan dagar som man bör vara ledig. Men inte jag, utan jag får jobba. jag tror att Lotta utövar någon slags uppfostring på mig så att jag ska börja leva ett bättre liv. Jag har nämligen jobbat nästan varje söndag morgon i ett par månader. Men haha jag blir inte en bättre människa för det! Självklart var jag ute igår.... Men jag tog det ganksa lugnt och i dag är jag sjukt trött. Normalt sett har jag festat ganska hårt och är fortfarande lite lullig när jag kommer tll jobbet och då blir jag inte trött förän framåt eftermiddagen. Men jag var nästan nykter igår och jag var så sjukt jävla trött i morse. Nu börjar jag vakna till liv. Vad säger det.... Jo att jag bör tänka över mitt liv!!!! Och ja Paula jag ska inte festa lika mycket i fortsättningen...

Middsomar i övrigt var sådär..... Orkar inte riktigt gå in på detaljer men jag kan tänka mig att det kommer att komma inlägg om detta senare..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0