Middag hos syster...

Är hos syster hon ska bjuda mig på mat, så ja tog med en flaska vin. Har även jobbat hela helgen i sthlm. Det var helt ok. På fredagen fick jag kobba ner i Newsbar. Det var väldigt kul. Det var samma tryck som det var på kumlinz när jag jobbade där, fast tryck höll på från 10 på morgonen när mässan öppna till 18 när mässan stängde. det var lite av samma problem som man upplevde då mycket folk på liten yta och hela stället är helt felbyggt. enda skillnaden var att här sålde man också en hel del alkohol. Söndagen var också helt ok. Då var det vinprovning, föreläsarna var samma personer som skriver i tidnngen allt om vin. De är förövrig jätte trevliga. ska jobba om några veckor igen.

I dag ringde från Globen och sa att de vill träffa mig igen. Jag tror att detta går väldigt bra. Skickde min cv på onsdagen fick komma på intervju på fredagen och ringde på måndagen (idag) och vill träffa mig så snart som möjligt. Men vi får se jag känner mig inte hundra på det. eller?? jag är nog bara feg och lat.

Kommentarer
Postat av: Carina

Sluta vara feg och lat!! Du har ju pratat jätte länge om att du vill komma bort från nyköping och nu har du chansen!! Jag tror på dig!!!

2006-11-14 @ 07:53:31
Postat av: Teo

Lycka till! :-)

2006-11-27 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0