Fotboll!!!!!!

I dag är det onsdag och det är fotboll om mindre än en timma. Och jag med mitt nya intresse (sport) ska självklart titta. Jag har blivit bjuden hem till pontus, eller jag bjöd in mig själv men det är inte så noga. Vi ska se denna spännande match mellan Swe och Island. Tråkigt nog är ljungberg skadad men det ska nog gå bra än då. vi har trotts allt en mängd andra virila gubbar som står på allerten. som till ex Kjällström, eller hur var det nu fick han vara med igentligen? Mellberg, tror jag eller vad hette han? Och sen var det den där snubben som har ett smeknamn som låter som han har blivit hämtad ur en tecknadfilm på julafton. Men det spelar nog ingen roll. Jag har läst lite i den rosa delen av kvällstidningen, där det framgår att swe helt enkelt är det bättre laget och kommer vinna. det enda som var lite hotande är snubben som de kallade för "mördadren" eller "killer" eller nått liknande. Han i sin tur hade uttalat sig om lagets dåliga självförtroende. Vilket får mig att tro att så hemsk kan inte denna kille vara. en uppföljare kommer senare.


I övrigt sitter jag hemmas Angela med ett glas vin i handen innan jag ska gå hem till pontus. Jag  har varit med henne, Nathalie och Anton på badhuset. vilket ställe, helt plötsligt ser man dessa människor som alltid var ute på krogen, som en själv. Först blir man lite förvånad att man ser dem sen inser man att dessa människor har inte bara dött utan de har gått och skaffat sig ett liv med barn och allt det där. Det är då man får sig en riktig tankeställare.....Det finns ett liv efter detta......Eller????


I övrigt så håller min damp på att ta överhand då jag inte har jobbat på ett par dar. Jag kan inte vara ledig så här mycket. jag kommer att utveckla mystiska krafter som inte kommer ha vett att hanter och bli en vandrade bomb. något måste göras!!! jag är en fara mot samhället!! måste skriva ett brev till kungen eller nån och be om nåd......

Fotbollshuligan kan jag kanske bli då! fatta om både jag och jimme står där på råsunda och tappar humöret!!! då kommer Hamas se ut som lammungar jämfört med oss!!!!


Ps jag måste skaffa en sån där sverige tröja som man har när men går på fotboll. inte en sån där ful i äckligt tyg utan en snygg, som är lite tjockare och dragkjeda fram som är lite mer diskret...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0