Höst höst höst..........

Nu är denna årstid här som man många gånger bara inte vill att den ska komma. Framför allt för att det innebär att sommern verkligen är slut. Denna årstid kan vara väldigt mysig. Men detta förutsätter att man inte behöver gå till jobbet, har ett socialt liv med människor som har den där lilla mysfaktorn och att man inte har damp. Självklart så misslyckdes jag totalt på detta lilla normalitetstest. Men jag är inte bitter....... Problemet är nog att om jag skulle ha allt det där så skulle jag nog inte vilja ha det. Har inte riktigt kommit dit i mitt liv. Jag är 20++ung (ja Pontus ung!!!) så det får vara så en stund. Har lite andra saker att ta tag i först. Sen har jag damp och det är bara att inse......Jag har damp.....


Pratade med min Paula i veckan hon ska flytta nu till Söder!!!! Jag är inte ett dugg avundsjuk!!! En två på 68 mitt på söder!!! Jag är faktiskt glad för din skull, Paula!

Men nu är det helg. börjar jobba imorgon redan kl. 07.00 men sen på kvällen så tror jag att jag ska gå ut.


Carina: När kommer du ?? vi måste träffas då. Kommer du själv ellet har du mattias med dig? Ring!!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0