Jag, mig och mitt andra jag.....

I bland förstår jag mig inte riktigt på mig själv. Jag säger en sak gör en annan och känner en tredje. eller jag tror att det är så. Jag har inte så bra dialog med mig själv förnärvarande. Jag vet inte,  jag tror att jag funderar lite för mycket på mitt liv och mig själv. Sen har jag en förmåga att bli så väldigt ledsen när människor runt omkring mig inte är de människor som jag har trott att de är. Men det är inte deras fel. De har inte lovat mig något eller påstått att de ska var mig ständigt ärliga. Jag tror att det är därför som jag kastar mig in i alla dessa flyktiga bekantskaperna........ Men jag vet inte....Det går över......   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0