Pontus du är inte klok!!!!

Ni som känner mig och pontus vet att vi har små "pratstunder" som alltid slutar med att jag irriterar skiten ur ponts så han googlar allt som jag har sagt för att att ständigt överbevisa mig. Senast så samtalade vi om eu-moppar eller rättare sagt dessa små bilar som de har byggt. Jag sa att man inte inte behövde något körkort för en sådan, vilket Pontus var snabb på att tillrätta visa mig om och att bla bla bla. Detta leder i sin tur till att jag blir som en fyra åring och, och upprepar orden Näe näe näe näe..... I all oändlighet tills Pontus blir smått sur och skriker, jag ska fan googla det!!!! vilket han självklart har gjort och lagt in under mina komentarer. så titta under det förra inläggets komentarer så kommer ni alla få en lektion om reglerna kring Eu-moppar.....

Pontus: Du behöver kanske också hitta en hobby........

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag är visst klokt!
Om du bara kunde fatta det någon gång så skulle inte jag behöva sitta och googla en massa skit hela dagarna.
Men jag tycker om dig ändå...

2006-10-15 @ 19:20:43
URL: http://pintos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0