Söndagmorgon.......

Här står man och jobbar och står i, väntar på att alla dessa vildar ska checka ut. Har jobbat hela helgen och har haft 8 st fotbollslag med pojkar i åldrarna 13-15 år. Det är ganska intressant att se vad som händer när man klämmer in alla dessa ungar på en så liten yta som vårt hotell med absolut inget att göra. Jag har dock upptäkt med stor fasa att det är inte ungarna som är värst utan det är föräldrarna till dessa starkar barn som är de värsta. Alla är inte lika hemska men vissa har åker hit för att kunna supa och våral. I helgen har jag även sett det värsta hitils. En man satte sig och drack två stora stark och sedan körde han ett antal barn till Roswalla. Jag som är en moral kärring i dessa lägen tänkte ringa polisen men missade bilen. Men senare under kvällen hade mannen ifråga åsikter angående mitt jobb och ställde sig och kallade mig för lilla gumman!!!! Då tyckte jag att det räckte. Mannen fick sig en avhyvling vilket resulterade i att han gick till sitt rum för att inte visa sig mer under kvällen. Han har sedan dess varit from som ett lamm. Helst av allt vill jag sätta dit honom för fylle körning med barn i bilen. Men det finns det fler som jag vill göra det med
 Om jag någon gång får barn så kommer de fan inte få åka iväg så här. för det finns så jävla många idioter. Min barn kommer få pyssla med ballet eller liknande.


Jag har sagt det förut och jag säger det igen sport är skadligt!!!!!

Vilket blir jätte konstigt eftersom sport är min nya hobby.......hm jag kanske måste tänka över mitt val..


ps. mina barn kan få pyssla med golf också....om de blir proffs.....eller pokerproffs det skulle vara bra. Men man vill ju inte att det ska bli några spelmissbrukare som döper om sig till Jack Vegas och börjar knarka eller så.

När jag tänker efter så är det nog bäst att de blir blir läkare. Fast det är ju klart då har de droger runt omkring sig hela dagarna........Hmm

Min barn ska vinna på lotto.

Kommentarer
Postat av: Susanne

riksdagsledamot eller statsråd är ju annars en lönande karriär för dina eventuella barn, Tack tack för grattiset på bloggen,

2006-10-15 @ 16:53:47
Postat av: Pontus

Om jag får barn ska jag lära dom att köra runt mig över allt dit jag vill, oavsett om dom är fulla eller inte.
Mina barn skall till skillnad från dina inte behöva döpa om sig till Jack Vegas, dom kommer att heta det från början.
Dom kommer att vara akoholiserade poker proffs med intresse för sport.
fina ungar det där!

2006-10-15 @ 19:32:46
URL: http://pintos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0