Vuxenpoäng....eller?

Japp då har det hänt det jag alltid har fruktat. jag ska söka ett jobb. Jag har aldrig tidigare gjort det så jag vet helt ärligt inte hur man gör. Pratade med tjejen som jag ska skicka in min ansökan till hon lät jätte trevlig men hon behövde en ansökan innan vi träffades. Så nu ska jag sätta mig ner och skriva en sån där ansökan. Jag har aldrig tidigare behövt sök ett jobb, utan man har alltid bara fått ett eftersom man känner någon eller känner någon som känner någon osv. Så nu står jag här 26 år ung men aldrig har jag sökt ett jobb. det är ganska läskigt......hm men det är kanske dax att man gör det för jag antar att man behöver erfarenhet på den fronten också om någon gång ska få något. 

Kommentarer
Postat av: sandra

men du vet val va dom sager: att alla vaxer upp nan gang ( vet bara inte vilka "dom" ar eller vad dom har fatt det dumma pastaendet ifran...)
sa som sagt din tid kommer den med, den ar nog dags att ta det stora klivet in i vuxenvarlden... :)
lycka till
kram

2006-10-19 @ 15:58:13
URL: http://blondi.blogg.se
Postat av: Carina

Vad är det för jobb?

2006-10-19 @ 18:19:38
Postat av: Pontus

26 år ung????

2006-10-19 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0