Är hemma nu...

Har inte bloggat på länge har varken haft tid eller lust. Har haft ganska mycket att tänka på. Kommer ingen vart med mig själv riktigt. Vet inte riktigt vad jag vill eller nått. Var och röstade i söndags. var ganska svårt faktiskt för jag har int riktigt följt valet, har inte riktigt haft tid men det blev i alla fall en blå regering.(vilket var tur för Jim efterssom han hade sagt att han skulle flytta från landet om sossarna vann igen) vet inte riktigt vad jag tycker om det här men jag är skeptisk. vi får se.

i tisdag så bar det av till sthlm för att jobba och bo hos Elin. Elin har jag inte sett så mycket eftersom vi har jobbat närmare 40 timmar på 3 dagar. men det var intresant. I torsdag så var det 16 timmaraspass som avslutades med servering för 2000p med upptrände. ganska häftigt att se hur allt är uppbyggt och hur allt klaffar med allt. Det mycket kändisar som kjella bergkvist, Jill Jonsson mm. Jag har också serverat Hasse Aro. cool kille.
 
Och jag lyckades också göra bort mig inför alla som jobbade och skada en av de som uppträdde. orkar inte riktig skriva vad som hände men jag har aldrig skämts så sjukt mycket i hela mitt liv..............

Kom tillbaka i fredags. vilket inte kändes så bra. har inget kvar här bara ett tomt liv. det finns många människor som jag tycker om här och som betyder mycket men inte som jag kommer förlora om jag flyttar. Längtar bara mer och mer bort, nu när hösten närmar sig.

Åker tillbaka till sthlm och jobbar på måndag. har även pratat med Fredrik om jobb på hotell i sthlm. Jag hoppas att han gör det han säger och fixar det.

........................................................... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0