är lite splittrad!!

Fick lite panik när jag kom tilbaka från semestern så jag ringde till Elin och förklarade att jag tänkte komma och bo hos henne (i sthlm) och att jag behövde ett jobb.. Tänkte inte så mycket mer på det....Elin ringer upp dagen efter och säger att det vore bra om jag kunde komma på måndag och träffa hennes chef och att jag jobbade ons och tors. Jag helt paff sa bara ok, vad ska man säga. Efter lite tanke verksamhet så inser jag att jag ska bo i nyköping jobba i sthlm och plugga i Linköping.....eller...jag blir lite förvirrad... men med skräcksam förtjusning ser jag fram emot det..... 

Kommentarer
Postat av: simon

jag med =)

2006-09-17 @ 17:23:37
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0