Jag hatar mygg!

Då var helgen över med alla de små skandalerna och allt jag har som minne är en kropp full med myggbett. Jag har sån jävla myggbett så det ser ut som om jag har fått böldpest på bena. Men kul hade vi. I fredags var den årliga kräftskivan med jobbet.  Vi blev hämtade vid vålaröbrygga för att åka ut till risö där Gert, vår väldigt orginella värd, har ett hus. När de kom med båt så hade vår värd blöta kläder vilket visade sig vara för att han var så onykter så han hade ramlat med huvudet före ner i vattnet, från båten som han körde. Men det var bara att hoppa i båten och åka till ön, det gick fort men vi kom fram utan några större missöden.  I det stora hela var det en väldigt trevlig fest med väldigt mycket sprit  och en hel del kräftor utan några större skandaler. Det var ingen som var höll igen. Tessan stod för en del av underhållningen när hon talade om att hon borde blivit sexolog i sitt liv, och där av skulle prata med Erik om hans påhittade erektionsproblem. Biggan gjorde sitt med att bara försvinna, hon hittades senare sovandes på bryggan med komentaren "men det är så vackert här". Och Gert han var bara sig själv, vilket måste upplevas för att förstå. Att den mannen lever är ett mysterium. Men kul var det och dan efter så var det ingen som var så speciellt tipp topp, men biggan åkte vidare för att gå på nästa kräftskvia jag skulle jobba osv. Igår så hade jag och min syster sagt att vi skulle gå ut och ta en öl, lyssna på Robban och Claes etc. Men Det blev en halv öl sen gav jag upp för att åka hem och sov. Jag sov i över tolv timmar.

Stället var dock väldigt vackert......
Photo-0128

Detta var utsikten från loftet där jog och Lotta sov..

Photo-0129
loftet där vi sov.

Photo-0132

Erik och Marie hjälptet glatt till med att tömma de tre snaps flaskorna vi hade med oss...
Photo-0131

Biggan var inte heller sen på att hjlpa till......

Nu jobbar jag mitt sista pass innan min semester...........
Kan knappt vänta...........
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna komentar har inget med detta inlägg att göra men jag måste ändå få klaga lite...
Två fyllon, var av en blogginehavare har precis belägrat min lägenhet...
Vad gör man?
Ringa anticimex?
Vem har nummret?
Äch, va fan jag dricker lite mer sprit så kanske det löser sig...

2006-09-06 @ 02:07:07
Postat av: Anonym

stackars liten men erkänn att du njöt lite :P /T
ps ROLIGA RUMMET Å TRÅKIGA RUMMET....

2006-09-10 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0