Mmmmmmm

Vad sägs......? Inte mycket på denna front. Drack lite för mycket rödvin igår. Har fått betala för det i dag kan jag meddela. Har tydligen bestämda upfattningar om saker och ting som jag gärna delar med mig av. Jag hade en super mysig fredag igår. Började med att att jag myste från kl.11 på förmiddagen till 18.00 på kvällen. Det var inte meningen att det skulle ta så himla lång tid men i bland så blir det bara så=) Sen var det middag hem hos Angela och Nattis. När jag träffade henne igår insåg jag hur mycket jag hade saknat henne. Hon är verkligen hur rolig och mysig som helst. Jag ska verkligen försöka planera så att jag kan träffa henne mer, så det inte går så lång tid mellan vi ses. Jag Angela och Susanne lyckades dricka lite för mycket rödvin.=) men trevligt hade vi. sen stapplade jag vidare............Hade tydligen sagt en hel del roliga saker. Har varit så seg i dag att jag hade helst av allt velat stanna hemma och bara varit.....  

Man kan tydligen inte alltid få som man vill.



MALIN..........Vad roligat att höra ifrån dig!!!!!!!!!! Hoppas du har det bra och jo jag har en mail.......Maila till [email protected] den kollar jag oftast.

Kommentarer
Postat av: simon

sen stapplade jag vidare............ ;) ni var så söta! kram

2007-02-10 @ 22:17:11
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Carina

Hoppsan kerstin så det kan bli.. vet att en kär vän hade ett ordspråk som löd att det som göms i den nyktres hjärta finns på den fulles tunga... stämmer väl allt för väl allt för många gånger..=) se bara till att du vet vad du ger dig in på annars måste jag ju komma hem och rycka honom i örat!! ses snart!

2007-02-10 @ 23:56:22
Postat av: Susanne

tack simon för att du tyckte vi var söta. Har inte hört det så ofta på sistone........

2007-02-11 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0