Ja vad ska man säga????

Jag har prcis fått veta att jag inte var på mitt bästa humör i Lördags. Så åter igen så måste jag säga att det kommer dröja ett bra tag innan Jag ska drick igen. Och Crina det innebär några fler dagar än 6!!!!! JAg trodde att jag var lite för gammal för att hamna i det stadiet att man måste skylla på att man hade drukit. Men helt allvarligt så har jag verkligen ingen annan ursäkt än att jag var redigt onykter. Jag har minesluckor som är stora som världsdelar.

Men i övrigt så finner jag mig själv en aningen trött. Har varit lite många stormvindar på senaste och då tänker jag inte bara på Per utan jag kan tänka mig några fler namn att nämna. Men Jag älskar dem allihoppa så de får gärna komma och storma i mitt lilla träsk till liv när de vill:)

Men det finns några som jag vill ägna en xtra tanke åt idag....

Först och främst John. Du är en fin människa som jag var lite elak emot. Jag hoppas att du kan finna i ditt hjärta att inte tycka jätte illa om mig.=)

Carina. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt liv och jag vet att du kommer hitta din väg och allt kommer bli toppen.=)

Lisa kärleken smärtar men livet ska inte fixas det ska levas. efter regn kommer alltid solsken.

Mackan. Orar dig inte över vad som sa och inte sas. Du är bra kille och det kommer jag alltid tycka. Men om jag känner för att slå någon så ringer jag dig=)

Puss på er alla.

P.s Min födelsedag har kommit på tal i den lilla staden nyköping. för att stilla alla nyfikna själar så, ja jag fyller 21 år!=)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma!!!

2007-01-15 @ 19:06:40
Postat av: Carina

Jag vet din egentliga ålder men jag säger inget...=)

2007-01-15 @ 22:01:29
Postat av: Susanne

vill minnas att jag firade din 25 års dag för något eller några år sedan. Eller var det kanske 18 års dagen. Lätt att bli senil när man är så gammal som jag .

2007-01-16 @ 06:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0