Jag har gjort det igen!

Ja, nu sitter jag här på mitt jobb och undrar om det var värt att vara vaken hela natten, för att sedan gå till jobbet. Och ja, den här gången måste jag säga att det var det. Men jag sluta dricka kl 24.00 och jag drack inte speciellt mycket gick från VIP stax innan ett och hade sen en mys-kväll/natt/tidigmorgon. Jag är inte bakis eller något sådant men jag är väldigt trött. Det värsta är att jag ska på min kära systers födelsedagskalas idag som börjar redan kl.18 så jag hinner bara komma hem och göra mig iordning för att sedan bege mig. Så jag kommer nog bli full på två små öl och somna i ett hörn. Nej så illa kommer det nog inte bli men jag skulle nog behöva powernappa lite innan jag ger mig av. Ska verkligen försöka hinna med det. 

I övrigt så är det mesta toppen just nu. Carina bor hos mig nu i ett par dagar och det känns tryggt. Då vet jag vart jag har henne sen har jag inte tråkigt. Det är ungefär som om jag har köpt ett prova på paket med en tonårsdotter. Det är väldigt informationsrikt. Det påminde mig att jag ska nog ringa min mamma och be om ursäkt för allt jag gjorde i tonåren. 

Men nu ska jag bara ta mig igenom min dag och se fram emot ikväll.

Måste nog ringa Simon och hoppas på att han fortfarande är min vän.   

Kommentarer
Postat av: simon

mmmm det bör du göra!

2007-01-27 @ 11:29:02
Postat av: Carina

Den här tonårsdottern kommer i alla fall hem om nätterna...=)

2007-01-29 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0