Jag har karaktär, eller så har jag blivit dum i huvudet!!!!

Jag vet inte var ifrån denna oanade styrka kom ifrån men i går var jag på vip och drack inte en droppe alkohol!!!!! Jag har blivit vuxen.  Helt ärligt så vågade jag inte dricka eftersom jag var så sjuk och har inte kunnat äta normalt än. Jag kan dock starkt rekomdera att INTE dricka åtta koppar kaffe sent på kvällen, på tom mage, efter du har varit sjuk och sen gå hem i tron om att du kan sov lugnt. För det går inte!!! Jag har har haft enorma magsmärtor inatt så jag tror nu på fullaste allvar att min kropp hatar mig. Men utan smärta så vet man inte att man lever.(har hört det från film tror jag)

Vet inte riktigt vad jag ska gör ikväll men tänkte höra med gänget i källaren vad som händer......
75490-32

Kommentarer
Postat av: Anonym

imponerad av din kväll igår! Tyvärr måste jag förstöra din helg med att säga att jag o john är lediga idag och simon ska med ut efter jobbet kl 24. Vi räknar med att du ska med ut... ;)

2007-01-20 @ 15:27:35
Postat av: Simon

Simon bangade och kvällen var räddad =) hade jag gått ut hade min kropp gått ut i strejk!

2007-01-22 @ 10:24:15
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: evilhoney

Tror du det är försent att börja en ny "VÅGA" kurs nu?
Det var då fan att man inte lyssnade och gick de där stegen när det begav sig ;)

2007-01-24 @ 05:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0