Litet Party....

Ja när katten är borta dansar råttorna på bordet....... Min älskade Bus har som sagt varit väg och seglat. Och självklart passade jag på att ha en liten middag hemma (JA jag säger hemma men det är hos Bus). Det var jag, Ina och Soffy. Och jag som sa  att jag skulle ta det lugnt eftersom Jag jobbade kl.7.00 på morgonen efter, blev totalt plakat. Som tur är blir jag sällan bakis dålig så att ta mig till jobbet var inget problem. När jag kom hem så total deckade jag och sov fram till sent på kvällen. Åkte och käkade lite och sen fortsatte jag med att ligga och stirra i sängen tills jag vaknade imorse............

Kommentarer
Postat av: soffy

Men vi hade ju faktiskt fantastiskt roligt =) Ha ha!! Puss

2005-07-02 @ 08:04:03
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Peter

Låter som en välspenderad dag =)

2007-06-18 @ 18:22:55
URL: http://thegspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0