Älskvärd och bedårande..men jag är fan inte 20 längre......

Ja men helt ärligt, jag börjar bli gammal. Så klart hamnade jag på mitt konkurerande hotell. Som vanligt när jag är där med Sofia så belv jag jätte full!!!!!!!!!Och Sofia förblev nykter och sansad. Jag personilgen anser att det är Sandras fel som överserverar mig!!!!!!!! men i morse när min klocka ringde så vill jag på fullaste allvar bara dö!!!!!!!!!!Jag fixar inte det här längre. Jag undrade vad jag hade gjort för ont som var tvungen att gå till jobbet i tillståndet jag var i.. Det är inte samma kaliber på mig som det var för ett par år sen. Så helt ärligt Jag börjar bli gamal!! 

Jag är dock älskvärd och bedårande:-)

Sofia är bitter, efterhängsen och labil...:-)

PS.. men kul hade vi.. sa lite vad jag tyckte till bordet brevid och så där.......Ha ha ha min stora syster är för bra för er alla!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0