Ibland är det svårt.....

Iband är det svårt att få saker och ting sagt. Som nu tex. jag har massor att berätta men när jag ska skriva något så vet jag inte hur eller vad jag ska skriva. Men jag gört ett försök.....

Är inne på mina helvetespass på jobbet, jobbar i det sjunde och har två pass kvar. Börjar bli trött i kroppen. I helgen var det nog värst men det kanske inte bara berodde på jobbet.......

Bus fyllde år igår. Han blev firad av mig i måndags. Han fick en trevlig presentpåse med viner, strumpor och en film. Vin hade han önskat sig. Strumpor för att det var det jag tog i seperationen. (andra får bilar, båtar och hus. jag fick strumpor:-)) Och en Filmen, mitt SuperEx. Vi hamnade nämligen i en diskusion för en tid sen och jag blev så sjukt förbannad på honom så jag bad honom att dö bara dö. Även om han förtjänade det just då så var det inget jag menade. Men när vi blev sams så övergick detta till ett skämt om att jag var ett hysteriskt halvgalet ex(Vilket jag inte är).......Så jag tyckte att det var en rolig liten present. Det tyckte han åxs...... 

En annan rolig sak är att jag kanske ska flytta. Jag ringde nämligen på en lägenhet för ett  tag sen men då var det försent. men igår så ringde de och frågade om jag var intresserad av en annan lägenhet. Självklart sa jag.. Det sjuka i det hela är att jag har redan bott där en gång för över tio år sen. Det var den lägenhet som jag flyttade in med min dåvarande kille med, min första lägenhet alltså. Den var egentligen hans och jag vägrade att bo kvar hemma mamma, men ändå. Det förhållandet slutade inte på bästa sätt  så först tänkte jag att nej där vill jag inte bo men när jag tänker tillbaka så gillade jag nog lägenheten. Och helt ärligt jag kan inte bo kvar i en etta som mamma köpte till mig när jag var sjuton.( det var direkt efter det hade tagit slut mellan oss jag vägrade flytta hem). Detta är en söt liten 2:a på nästan 50kvm. Vi får se vet inte om det är någon innan mig... Vi får se.........


Fortsättning följer.. 

Kommentarer
Postat av: soffy

=) håller tumen för att du får den =) så hjälper jag dig att packa!

Puss

2008-04-16 @ 21:57:12
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Hank

Kan det vara så att det är en lght på borgare gatan som är den söta lilla 50 kvadrataren ??
Tjysst lya i sånt fall...

2008-04-18 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0