jag har lurat mig själv!!!!!!!!!

Håller i er nu för i dag har jag vunnit sm i idioti!!!! Det är som alla vet 1:a april i dag. min kära kolega Göran visade en kul grej på internet. Han plockade fram den så jag tänkte inte så mycket på det. Det var att man kunde köpa en dator och cyckel för 1 kr. jag tyckte att det var ett jätte kul april april och han fortsatte om hur han trodde att gjort fel etc. Men sa jag april april.... Han sa typ tror du? bla blabla.. Det slutatde med att jag tyckte att det var ett jätte roligt aprilskämt. Men dum som jag är så tyckte jag att vi skulle prova för att se vad som hände. Så jag tryckte in mitt kontokortnr etc. köpet gick igenom och jag tänkte fan vilket braraprilskämt. fick ett kvitt på mail. Tänkte att jag skulle spela ett litet spratt på Bus och maila honom kvittot som det står 1kr på och berätta vilken bra deal jag har gjort. Efter ett tag tyckte jag att det var lite konstigt att ingen sa april april. Så jag gick in på den datorn som Görna visade detta för mig på och tänker lite för mig själv.Hmmm. Elgiganten brukar inte ha aprilskämt...Hmmm. läser lite mer nogrant..

Och DÅ!!!!! inser jag att det är inget aprilskämt utan jag har köpt en dator och cyckel för 5000:-spänn!!!!!!!
och bundit upp mig på telias jävla mobila internet abonomag i 24 mån!!!!!!!!!
April Jävla April

Kommentarer
Postat av: fd kusin Maria

Det är ju så man får skämmas över släkten... =)

2008-04-10 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0