Jobbar jobbar jobbar...

Vill ni veta vad jag gör??? Jag jobbar. Jag är inne på mitt försat pass utav nio på raken och vill redan vara ledig. Det är något som är seriöst fel på mig. Jag ska vara tacksam att jag har ett jobb och gå till. Eller det är iallafall vad jag försöker intala mig själv. Egentligen borde jag sitta och maila och göra lite vuochers och annat tjafs just nu, men jag vill inte. Är lite opstinat för tillfället. det kommer gå över om en liten stund. Just nu tänker jag sitta här och vara lite rebellisk och skita helt i mitt jobb. Börjar känna hur det kliar i kroppen efter något kul. Jobbar morgon på lördag och kväll på söndag så det kanske kan bli något kul på lördagskvällen??? vem vet? Är öppen för förslag. Annars är jag ledig nästa helg får försöka hitta på något då i stället om det inte skulle bli något på lördag.  Vem vet vem vet.

Vill bara berätta om min jätte duktiga kompis Carina som för närvarande är Götet och avslutar sin skolgång. Om några veckor avslutar hon sin utbildning och flyttar tillbaka till mig och vår kära hemstad nyköping. Hon har redan skaffat en lägenhet och hon påbörjar snart sitt nya jobb på skavstas nya hotel. Grattis gumman jag mycket stolt över dig!!!!!!!!!!!!!!!!!puss

Vill med detta bara minnas en del av de galna saker som gjordes en viss sommar och vinter tillsamman med carina. inget vi talar högt om men en blid säger mer än tusen ord....
David och Carina på VIPs hemsida


eller varför inte........


Det var en hård sommar :-)......

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack stumpan!! Jo du, det var en intensiv vinter och sommar... men kul var det och nu kommer jag ju som sagt tillbaka för att stanna.. :) Puss

2008-04-10 @ 20:27:54
URL: http://cvm.blogg.se
Postat av: Carro

Carina ser bedårande ut, men allvarligt talat vad gör David?? Bäst för honom att han var riktigt full!

2008-04-12 @ 12:12:35
URL: http://labambola.blogg.se
Postat av: Monkan

Tillbaka till brottplatsen alltså, det känns skönt att det inte är så långt mellan er längre..
Även om det blir lite galet ibland är det bättre om ni är galna och är två än ensamma lixom...

David har snott min mössa juh...
Puss och kramar..

2008-04-12 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0