Mitt jobb är inte som andra jobb.......

Har precis checkat ut  148p från mitt hotell. Majoriteten av dessa människor är då hockyungar med ledare och föräldrar. Och det enda jag har att säga efter detta är att min barn ska Aldrig hålla på med lagsport. SPORT ÄR SKADLIGT!!!! Det började med att Lizette, som öppnade imorse, var tvungen att väcka skitfulla ledare sm ligger helt utslagna i lobbyn. hmmm mycket bra förebilder. Sen visar det sig att de har haft en sån jävla fest här i natt så vi kommer få plocka glasflaskor etc en hel vecka framöver. Vidare hittas underkläder i soffan längst ner i lobbyn... Hmmmm undra var som har hänt i den Soffan. Sen tillråga på allt så kommer en av ledarna med en lapp som alla lag får. På den lappen står lite regler och vettoetiket.... den ska då skriva under av respektivelagledare om att den personen har gått igenom regler med samtlig och att han har ansvaret för sitt lag. Han vägrar skrivaunder för att han anser inte att han kan vara ansvarig för alla ungdomar i sitt lag. Hmmm kul att skicka iväg sitt barn med den personen. Så jag håller fast på att SPORT ÄR SKADLIGT. Sen kan man snacka om laganda och tembuildning och allt det där. Sånt kan man lära sig på annat sätt. För övrigt så beter sig dessa lagledare som om de har en extra kromoson. Detta är inget skämt för det är inte en gång man har sagt till dem att: nej man får inte bete sig hur som helst. Jag bedriver hotelverksamhet och inte en avdelning för mentalat efterblivna.
 
I övrigt är jag lite gladare idag. Vi är ett ganska skönt gäng som jobbar denna morgon. Samt att jag tog en sväng förbi Lotsen i går innan jag gick hem. Och det var ganska kul för att alla var på så himla bra humör och jag blir glad av att se andra glada människor.  Även om det var en ganska kort visit så var det första sommarvisiten på Lotsen. Nu är det sommar.

Ska också till Fika på onsdag. Bordet är bokat och allt lutar emot att det kommer bli en ganska kul kväll......

Kommentarer
Postat av: Michelle

Är du intresserad av en blandning mellan nyheter,mode,kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig! =) Ha en bra dag!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!

2008-04-27 @ 13:46:54
URL: http://miiichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0