TRÖTT......

Söndag.....Jag är verkligen jätte trött. men jobbar man så jobbar man eller nåt. Det var sjukt trevlig kväll igår med öl, snaks och tequila som för drink. Kvällen löpte på med en runda Alias. Sjukt roligt spel. Att se människor som förklara och andra som ska förstå är verkligen blande roligaste man kan beskåda. Anna var den utmärkta värdinnan och bjöd på mycket goda tilltugg. Så mat intaget i går var kanske inte det bästa. När jag vaknade imorse så hade jag sjukt ont i magen. Jag tror att kombinationen av lite sömn mycket alkohol och inte så bra matvanor börjar göra sig påmint....Måste nog be min mage om ursäkt och försöka äta lite bättre i ett par dagar fram över. Men just nu känner jag mig väldigt stressad för jag verkligen sjukt mycket att göra i veckan som kommer. Måste börja organisera mig så jag får i hopp allt......... men men vad är en bal på slotet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0