Maj maj måne jag kan lura dig till skåne.....

Och så var det första maj. Och som vanligt på röda dagar så jobbar jag. Är sjukt trött men jag är på riktigt bra humör.(änså länge.) Hade sjukt kul igår i glada vänners sällskap. Det var premiär för Fik@ igår. Ni som inte var där missade något. Det började med att det var i princip bara vi som var där . Vid tolvsnåret började planerar Madde a.k.a " jag har kontrollen" Madde att planer en utgång till någon annan bar, men då helt plötsligt var det fullt med folk överallt!!!!! Vart dessa människor kom ifrån har jag ingen aning om men där stod dom som små ljus och det blev en riktig fik@kväll med flaskfolk och fatfolk. (la in denna komentar till dig Tobbe:-)) Vi alla var stolta över Fanny som höll sig vaken. Alla visde brösten (som vanligt men mia vann). Det var helt enkelt en vanlig kväll på fik@. Fick bland annat vet att jag och Tobbe kanske blir släkt snart. Har haft vänner som tidigare  vart inne och grötat i min släkt så jag börjar bli van. Madde är för övrigt den blivande VDn på Scania. (jag är otroligt stolt över henne.) tycker nog att Carro kanske ska hitta ett eget jobb och inte jobba för sin syster. Tror inte att hennes idéer kommer att gå hem bland scaniafolket. Hon är trots allt lite smartare nu när hon bor på en ö. SocAnna var ute och jagade ungar men gav mig ingen skjuts hem. Hon och jag måste ha en liten pratstund om hennes ansvar över mig.  Slutligen måste vi prata om Sandra. Vad är det för svenssonliv hon försöker skaffa sig? helt ärligt sandra ge upp!!! Gräset är inte grönare på andra sidan!!!!!!!!!:-)



Pussar och Kramar

Jag tror att anledningen till att jag är på så bra humör är för att jag forffarande är lite beruskad. har nämligen pratat Norsk med en gäst. men han blev glad:-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0